Häng med vettja!

Tjej & Damgolf

På torsdagar 17.30 träffas vi och spelar med andra Tjejer & Damer från klubben. Vi kommer att prova på olika spelformer under säsongen. Resultatet är sekundärt, det viktiga är att få en trevlig runda och umgås med andra golfare. Vi har också några 18-hålsrundor på Söndagar kl 14.30 där du också kan ta med dig en golfande väninna som inte är medlem hos oss. Allt som krävs är ett aktuellt golf-ID och hon betalar då bara 200:- för en runda. Anmälan av väninna sker på SMS till Monica på  0709-619109. Er anmälan till torsdagar och söndagar görs på Min Golf där du också hittar aktuella datum. Välkommen!

Tjej & Damresa till Johannesberg 7-8 september 2024!

Lås ett hål och var med och tävla

Eclectictävling 2024

Under säsongen kommer vi att ha en Eclectictävling för samtliga klubbens tjejer och damer. När som helst under säsongen kan du låsa ett hål på poäng och/eller slag. Det spelar ingen roll när du spelar eller vem du spelar med, det enda som krävs är att du reggar din runda. Alla tre slingorna Berg, Dal och Sjö ingår.

Du är med i tävlingen genom att du swishar 100:- för slag och/eller 100:- för poäng. (200:- totalt för båda tävlingarna) till Monica på 0709-619109. Efter det låser du hål med poäng och/eller slag genom ett SMS till 0709-619109 efter avslutad runda. Skriv med ditt golfid vid första sms:et så har vi bättre koll :)

UTMANING: Om vi blir fler än 15 deltagare så skänks halva anmälningsavgiften till Barncancerfonden!

Några frågor? Hör bara av er så försöker vi reda ut dem.

Resultaten hittar du här

Resultat Eclectic 2024